BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Rabu, 2 Disember 2009

hafal fomula !! [fizik+kimia]


oish ! coti skola la msih igt nk buka buku ke ?
utk pngetahuan smue, sejak smalam ain ni tetibe saje jdi rajin...
ain buka buku.. tutup buku.. buka tutup.. haha [budget]
apa apa pon, ain tringat nk bukak buku...
tengok fomula pnye banyak.. susa nk hafal kn ?
ain datang, sedia untuk membantu anda..
mari kite lihat cara untuk menghafal dgn mudah...

Aku, Formula dan Fizik

urmm.. kurang sedap je lagu nye ? hahaha
apa apa pon.. mudah je utk hafal.. ain guna masa exam..

Periodic Table Song

lagu dia sedap buat org rasa nak lagi dan lagi...
terikut ikut... teringat ingat.. wlo laju tpi best..
tapi ada lagi best...

How to Learn First 20 Elements in Periodic Table

ini paling mudah untuk hafal laa...
ain guna ni dalam exam.. senang je kan..

dah habis skolah bru nk tunjuk ?
skurang kurang nya bg bdak SPM kod kod...
ade ke mse die nk bukak internet..
eh, ade je yg online.. jwapan nye nk rilex konon..
hampeh je...

0 ulasan: