BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Khamis, 3 Disember 2009

Jesus n Satan ade myspace ?

umm... korg ade myspace ? ain pon ade laa..
tpi skarang mkin ramai buat facebook...
kate org myspace mcm bdak bdak...
bru sedar, ain da besar rupe nye.. hehe
buat buat tak sedar plak dah...

ain nk tanye "Jesus n Satan tu idop ke kat dunia?"
ah.. merepek je kn.. mustahil laa..
ade lgi.. ade lgi.. "Jesus n Satan tu ade myspace ke?"
ah.. lagi pelik.. klo die tak idop kat dunia..
mcm mne plak die nk buat myspace, ye tak...

hahahahaha
siapa punya angkara la ni ?! mesti tade keje..
umm.. Jesus tu ape ?
Jesus tu Tuhan kritian, kata azam..
err.. Satan ? or Setan ?
Satan ke, Setan ke, yg pasti same.. Syaiton...
makhluk paling tak gune !!

foto ni copy dri azam...
lalala~

2 ulasan:

nadia syamimi berkata...

setan dah maju laa skrg!
ahahahhaa :D l0l :P

Nurul Ain Izzatti Arijan berkata...

tu la psal..
setan tu maju sgt..