BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 7 Ogos 2009

check up for H1N1...



assalamua'laikum.w.r.t.
ekceli mne leyh blek this week..
but ain asyik nangiz je kat sane aw..
tetibe tangan ain niyh menggatal nk call ayah..
ain pown ckp yg ain demam..
smue org mara ain..pulaukan ain..
sbb smue takot menjangkit dgn penyakit niyh..
ain nk wat mcm ne agi kn..
da ain tanak pegi..
but petang uh..
ain call ayah..ain nagiz gak aw..
tataw la ayh taw ke tak..
so..ayh pow datang nk amek ain..
dan bawak ain blek..
gi klinik berdekatan tok check..
then..ain kne gi hospital sg. buloh..
ain msok kat bhagian KECEMASAN..
eerrgghh!
seram plak bile dgar..
nk kate mcm nk matiii..
mmg pnyakit niyh leyh bawak mati..
keliru kowt..

umm..
plajar skolah ain..
setakat niyh ain bru tawu..
6 org positif H1N1..
dan..
seorang guru sek. men. teknik kuala selangor
mati sbb H1N1..
dye adlah mangse ke7..


tak caye?
gi la google okeyh..

bce niyh...
Korban ketujuh membabitkan seorang guru 51 tahun
dari Kuala Selangor yang meninggal dunia Ahad lalu.
Sekolah tempat guru itu mengajar ditutup pada 27 Julai.


dari::
http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=article&sid=3118

sekian.
niyh je kowt.
ain msih tak sehat agi la..
ain kat syini pown panaz dalam.
family ain smue msih dlm berjage jage..

kuarantin !!

notes :: home at 05 Ogos 2009 - 0549pm.
mood :: kurang sehat.


0 ulasan: