BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 30 Ogos 2009

UPSR !!


assalamua'laikum.w.r.t.
waaaahhh...
kjap je da nk ujung taun en...
ekceli niyh khaz utk bdak bdak year 6
terutama nye my little sister, aina !
smggu je lagi student niyh akan menghadapi cabaran besar
Ujian Peperiksaan Sekolag Rendah !
smoge berjaya ! buat yg terbaek !
tenang dlm menghadapi !
bce selawat klaw ta bleyh nk jwb !
doa bebanyak ! pejam mata igt blek !
lastly, bru lah tawakal keyh !
gud luck ! gud luck ! gud luck !

mood :: bkak pose !

2 ulasan:

TehLimau berkata...

wawawawawawa
t'ingt msa first time amik UPSR..
skng da nak amik SPM
kje je msa

Ain Izzatti berkata...

btol btol btol !

ain da nk SPM..

adk bru nk UPSR..

haha