BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 23 Ogos 2009

MasyaALLAH...! tido ? terok ! terok ! terok !



assalamua'laikum.w.r.t.

waaah...da bolan pose...

ngee~

so cmne pose korg okeyh ak?

ain da biase pose sunat kat ostel..

so ain mcm rilex jer..haha

ummm..ekceli...nk bgtaw niyh...

maybe korg msti terkezot en en en ?

mlm tdi ain overnite aw..

sbb still ade yg ucap epy belated beday+slmt pose..

so klaw ta jwb thankz ckp sombonk..

huhuhuhuhu

so kumen pnye kumen...

smpi la sahur..mkan mkan mkan..

tido sampai pkol 5.30 ptg...

terok sgt kan kan kan ?

kah kah kah kah kah

tido mati..mimpi smpi disney land..

terok arh..MasyaALLAH..

diri ini merasekan sgt terok...

afta dis namo bwat lgi keyh..

insyaALLAH...

tu je nk bgtaw..ngee~

mood :: nk pose !

1 ulasan:

si faiz berkata...

tak smbahyang!
kantoi