BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Rabu, 19 Ogos 2009

pulang! sory ibu . sory ayah .

assalamua'laikum.w.r.t.
ummm..
ekceli arini bru abez exam...
jwab Lk mmg terbaek ar..
last minit pnye study..
Alhamdulillah leyh pham...
arini ain blek...
huhuhu
klaw nk blek kne bwat surat...
dan ain bwat surat nk blek kedah plak...
ekceli itu satu penipuan...
jgn tiru cara ain okeyh..
tpi cara elok la tade tros FLY...
ummm...
ain minta maap la kat ibu ayah sbb bwat cmni..
janji ta bwat lgi..
afta dis troz trang jela..
dpt ta dpt blek jgak..
huhuhuhu
pape la..
umm.. mlm niyh tade mood agi ar...
daa~

mood :: waiting !

0 ulasan: