BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 30 Ogos 2009

virus virus virus

assalamua'laikum.w.r.t.
yeah ! smalam en ain de btolkn komputer rite ?
so ain nk bgtaw knape komputer ain rosak !
korg tawu tak klaw ade virus, komputer leyh rosak !
bile rosak msti la da taleyh gune en en en ...
umm... smalam ain gi scan virus dlm komputer ain...
pastu, 1109 virus ada !
klaw gi anta kat kdai, 1 virus RM1...
cube byangkan klaw ain gi bayar !
RM 1, 109 cash !!??
buleyh mampuih ain nk bayar...
nseb baek la ayh pena bkak kdai komputer...
tpi ayh kate afta dis klaw rosak lgi ayh tanak tlong baiki da..
taw tak knape leyh byk virus ?
sbb ain shuke download download download...
download lgu, download edit pics memcam larh...
so, better korg kurang kn download aw..
tpi klaw de virus pown..
leyh anta kat ain..ain leyh scan virus...
heheheheh :DD
igt taw korg ! nsihat dri ain niyh !
jgn download byk sgt nnti leyh byk virus !
keyh ar tu je maw story...
wasalam ~

mood :: esk blek !


2 ulasan:

TehLimau berkata...

klu mntk ain baiki pun kne bayar rm1 gak ke????

Ain Izzatti berkata...

mesti !

haha

tade la kjam smpi RM1..

bleyh discount 50% ke..

mne la tawu en..

haha