BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Khamis, 27 Ogos 2009

moto... brooom... brooom...

assalamua'laikum.w.r.t.
waaaaah...
ain dpat moto arh !
ish... dlm khayalan jeh..
ain takan beli moto...
ain caye, ibu ayh pon takan beli moto tok ain..
sbb moto niyh bahaye lorh...
mudah masuk kubur..huhu
teringat ain mse ain accident dlo...
lgsg TRAUMA..tanak bwak moto da..
alamak ! terkenang bnde lpaz agi ! aish !
tdi pon ain terkenang bnde lpaz agi ! pelik !


ekceli sbenanye nye nk cite psal moto...
brooom broooom broooom

tgk la aksi niyh.. jgn tiru !
ain plng ta shuke klo tgk..
kang mampos menyusahkn org...
yela.. menyesakkan jlan raye nk angkut mayat...
pastu kengkdang nk jlan dkat je pown...
nk press minyak uh kuat kuat... kuat la lgi !
sje nk memekak je.. da la tghari bute..
skit telinga bhaiiii

ain ta pham la knape...???
cube tayah cipta moto niyh..bgoz juga..
tade la ain accident mse dlo.. huhu
pastu leyh lak nk bwat litar lumba haram...adoooiii...
da la memekak... bising.. menyusahkan...
pastu mengganggu...
eeeeee....
tlong la stop memekak !!
ain nk tido arh !!
haha..tjuan utama...

ain ase la... org yg bwak moto niyh nk jdi monyet kowt...
ahakz... sengal !


itu je kowt...
nk pegi tgk polot kuning...
sedap ! nyum nyum nyum !
sekian wasalam ~

mood :: geram !

0 ulasan: