BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Rabu, 19 Ogos 2009

popet3 !!

assalamua'laikum.w.r.t.
yea! tajok popet3...
dis gelaran is Milo yg bgi..
thankz Milo sbb jujo..
hahaha
bkan Milo jeh..
ayah pon ckp ain niyh byk ckp..
ade gak org ckp ain niyh mmg lyak jdi MC sbb byk ckp..
talk bout MC.. ain jdi prefect..
pngawaz skolah KUSTECH !
yeaaaaaaaa ...
ok ok ok.. lari tajok plak..
ain bkan jeniz yg popet ntah pape keyh..
ain niyh popet tentang perkembangan ke hape..
pastu time blaja...
ain msti popet sbb nk bg pnerangan..
dan time klaw becakap..
sori la spe yg slalo kne ngan ain..
ain shuke bangkang..
tu slah satu sifat ain...
but ain try my best nk ubah la prangai uh..
mcm ta elok jeh..huhu
sbb shuke popet nk hilang kn bosan...
nk epy go lucky smbil bwat lawak pandai..
ekceli...
terlintas nk bwat entri niyh lpaz ayh ckp ain leyh jdi motivator..
waaaah !
jdi penceramah..kaunselor..motivator..pensyarah..PM ke..
sbb shuke ckp..popet jeh..
klaw msok perbahasan..
group ain genti menang sbb ain shuke bangkang !!
hehehe
ayah kate if ain jdi motivator untung wat..
sbb cume bazir kn air liur je..
yg laen kne bg pendengar tu pham tpi jgn smpi ngantok dah..
tpi ain peliiik..
ain niyh byk ckp ek?
mcm ta sdar plak dah..haha
mmg di takdir kn ain mcm tu kot..
k ar.. ti panjang plak..
cau dlo.. wasalam~

mood :: nk ckap je..

0 ulasan: