BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Isnin, 10 Ogos 2009

ponteng skolah !


ooppss !
no no no !
ain bukan ponteng skolah okeyh..
ain kne KUARANTIN di uma laa..
busan taw dok uma je..
nk kuar taleyh..
nk gi skolah taleyh..
ummm...
nmpk gaye nye..
tidooooooooooooooooooooooo...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hiihihii
tadi ain da call t'cher ain..
pastu dye ckp ape?

"klaw lom sihat jgn dtg skolah...
jgn bwak pnyakit kat skolah...
mkn ubat, rehat dan tido je!"


tu yg best dgr uh..
hahhahaha
tapi rugi oouuhh..
tdi ckgu ain ckp de bwat smbutan kmerdekaan..
mang rugi la ain tak blek ostel...
mcm mlaz je nk blek asrama uh..
kne share itu..kne share ini..
namo namo namo..

weyh !
jgn ckp ain dok uma keje nye tido je..
siyez ain blaja PKE..
hahahaha
dri sndri pon terkezot..
leyh plak minat PKE time time mcm niyh..
khusyuk ain bwat keje smbung litar..
best !

umm..nnti ain story tntg KENDURI ORG KAYA..
yg blom ain update agi uh okeyh..
skank maw cau dlo..
daa~
assalamua'laikum.w.r.t.


mood :: mengisi mse lapang..

0 ulasan: