BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 11 Ogos 2009

sudah !


assalamua'laikum.w.r.t.
yea !
sudah beli bju raya...
sudah beli baju bru...
sudah beli bju blouse...
sudah beli ksut...
sudah beli pin tdong..
but!
tdong plak blom beli...
hahhahahhaha

never mind...
esok esok esok esok esok msih ade...
umm...
tadi gi kdai uh...geram btowl la..
tnjuk harga laen...
time bayar kuar laen plak..
geram !
namo pegi kdai tu lgi..
itu satu..lgi satu...
bju raya kain plihan pandang pertama..
chenta pandang pertama katakan..
da letak atas kaunter...
nk pilih kain laen kjap..
tup tup tup...
ilang plak...
geram !
aish..
malang btowl ain arini...
ibu ckp "da bkan rezki ain!"
sedeh ooo...
tape tape ain tetap jmpe plihan atiku....
merah merah merah..
smue ain plih merah arini..
best !
perfect !
i love red very much !
red red red !
ummm...
org gi skolah ain gi shoppink plak..
tapi arini ain da nk gi skolah...
ptg niyh da nk blek asrama laa...
waaaa...
taleyh la nk tido lgi kat uma...
k ar da nk syiap syiap..
nk mandi dlo...okeyh daa~
wasalam !

mood :: bru bngon tido.. haha.. penat !

0 ulasan: