BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 26 Disember 2008

Aku Pergi Tanpa Balasan.....

Aku tak mahu berjauhan dengan kau

Aku tak mahu kehilangan kau

Aku tak mahu hati kau terluka

Aku tak mahu kehilangan kau

Dan...

Aku tak mahu pergi tanpa kau

Tetapi...

Takdir yang menentukan hubungan antara kita

Aku tak mengerti apa yang terjadi

Baru aku sedar...

Aku pergi meninggalkan mu seorang

Dengan penuh kesedihan

Tetapi...

Adakah kau tahu?

Aku pergi dengan kesedihan

Aku pergi dengan kepahitan

Aku pergi dengan kekecewaan

Aku pergi dengan hati terluka

Dan...

Aku pergi dengan perasaan yang tidak bahagia...

Bila aku pergi bermakna

Aku tidak kembali

Kerna...

Aku kekal pergi untuk selamanya

Aku tidak dapat hidup selama-lamanya

Aku pergi bukan dengan keinginan ku...

Yang aku mahu kau tahu,

Aku mencintai mu

Aku menyayangi mu

Aku merindui mu

Aku mengingati mu

Dan...

Aku dihati mu...

Aku sedih kerana,

Cinta suci ku tak terbalas dengan suci

Aku berasa pahit kerana,

Kenangan pahit bertambah pada dairi ku

Aku kecewa kerana,

Kau tidak mengorbankan apa saja untuk ku

Hati ku terluka kerana,

Aku tidak dapat merasai cintamu

Dan...

Aku pergi dengan tidak bahagia kerana

Aku tidak sempat mengucapkan

“Aku Menyayangimu”

Serta...

Ucapan “Sayang” mu pada ku ...

**PERHATIAN**
*puisi ini hak milik Ain Izzatti.. tiada copy paste..dan..tidak dibenatkan copy paste..HARAP MAKLOM..*

0 ulasan: