BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Khamis, 18 Disember 2008

di awal pgi...


ari niyh ain bgon awl dan update awl2 pgi..
nta knape ain ta leyh nk tido blek..
hahahhahahhaha

first,maybe sbb mmpi yg agk ta syok la..
hope takan terjdi dan ta pena terjadi..
errgghh..tamau la..tamau..
tanak cite..bab maybe kowg pown takan pham..
kih7..

second,frame gmbr pecah..
gmbr irham pecah..
cyian adik ku..frame dye pecah..
spe langgar..?kakak dye la..
eyh..tpi dah sah bkan ain ye..
adik ku lg sowg..aina..
bawu bgon tdo ta sdar2 tros di jlan lggar frame tuh..
isyh..isyh..isyh..
pastu..dye bio aje..ibu ain jgak yg kmaz..
ain tlong la jgak..
tlong amek surat kaba..
baik ta ain..rjin en..huhu
tade pics la..bab ta sempat nk amek gmbr..huhu

third,kne itot ayh gi kuar umah..
bkn di luar umah shje..nk gi jlan2 la..
kmane ain nk pgi..??
di mne..?? watpe..??

eemmm..ito akn terjwab stelah ain pegi nnti k..
ain blek ptg nnti kowt..
tade lme mne pown..

k la..cau nk mandi..
ain MuChUxXx..
kah7..


eyh..da lme ta letak gmbr ain..
so ain letak la..huhuhuhu
knape kowg niyh mcm owg giler..??
oouuhh..kowg sdang mncube tok tgk gmbo niyh bebetol eak..??
hahahhaha..pusing kn la kpale anda..
jgn smpai tercabut suda..
kang ade jgak yg jdi arwah..
*juz joking*