BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 23 Disember 2008

Count Down.....PMR RESULT.....



dengan sgale hormat nye ain mngucapkn
Semoge Berjye dan Hope amek result dgn hepi..
ain nk bgtaw bhawe..
tarikh pngambilan kputusan PMR adalah pde
26-Disember-2008 (Khamis)
ataw
29-Disember-2008 (Khamis)

mne ain taw..?? ayah bgtaw ain..
mne ayh ain taw..?? kwn ayh bgtaw..
mne kwn ayh taw..?? dye la yg jge sume niyh..

oleh ito..mari kite bersiap sedia mnerime kputusan yg bkal kite dpat..
"Ya Allah.. ku b'hrap kputusan yg bkal aku dpt adlh yg trbaik..amin.."

sbena nye..ain takot..gementar..cuak..seram..pergh..
ape yg ain dpt niyh..??
kite tggu pde tarikh berkenaan..

di kesempatan ini..
ain igin memohon jutaan kemaafan dri ujong rmbut ke ujong kaki..
if slame kite berkenalan..ataw kite berguraw snde..
ade terksar bhase..terguris hati..tersilap kate..
ain mnx maap.. i'm so so so sorry..

bkn ape..tpi..bia lh ain tenang utk amek result nnti..
eeyyhh..mcm nk amek paper plak..huhu

so..sbgai akhir kate..
Semoge Berjaya..Selamat Mengambil Keputusan dgn Hati yg Tenang..
Good Luck..Trime Seadanye..


kputusan ape skali pon yg kite bkal dpt tidak kire bgoz ataw tidak..
yg penting kite tetap ade kuarge kite yg sentiase mnyokong kite..
insyaALLAH..amin..

...sekian...wasalam...




0 ulasan: