BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 26 Disember 2008

Kau Milik Ku.....

Pernah aku katakan

budak baru itu

akan ku miliki…

Aku ingin mengenali diri mu

dan mendekati diri mu…

Tetapi…,

Tidak kesampaian,

Aku hanya insan biasa

yang tidak boleh menentukan

siapa di samping ku…

Bila masa berlalu,

Kau ingin mengenali diri ku

dan mendekati diri ku…

Aku ada peluang

untuk mengenali diri mu…

Tetapi…,

Aku ada maruah diri

yang diri ku

tidak boleh suka,

Bila dia tidak suka…

Hakikatnya,

Kau memang menyukai diri ku…

Sudah ku katakan,

‘Kau Milik Ku’…

Aku berjaya dapat mengenali mu…

**PERHATIAN**
*puisi ini hak milik Ain Izzatti.. tiada copy paste..dan..tidak dibenarkan copy paste..HARAP MAKLOM..*

0 ulasan: