BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Khamis, 25 Disember 2008

:: SePi :: (bia ia sperti ku)




:: SePi ::

Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku
Kekasihku , Syurgaku

Tanpa dia malam menemaniku
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang
Biar alam ini kelam

Biar ia sepi sepertiku

cite niyh byk bout cinta..
L . O . V . E .
cite niyh mang besh giler..

thx ma fwenz yg da knal2 kn ain nan stowi niyh..
ta sia-sia ain berjlan ke umah zaty..
huhuhuhuhu

ain ase punce dri ksemua nye adlh kertas..
kertas tu jdi penyebab x-cden..
and so on..huhuhu

*sje letak pics niyh..wat muke cdiyh..*

ade la time-time ain tertouching..
cdiyh la jgak en.. stowi niyh byk swoh kite pkir..
plng cdiyh skali bile brade di sisi Imaan..
perit..weyh..perit..
tgk kekasih kne tikam dpan mte..

eyh..kalo ain beckap je..
kang the hole stowi ain cite blek..
huhuhuhu..

pape pown.. ain tgk smpi dua kali dlm shari..
but... ain da terlmbt kn..
owg len da tgk da..
what i care..! i don't care..!
asal kn ain dpt tgk sudaa..

so.. this is the synpsis..

bile hayati the story mang besh..


1 ulasan:

aDiB...ThaTs mY NaMe... berkata...

huhuhu..
sdey an cter nye..
bez...