BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Isnin, 22 Disember 2008

jLaN-jLaN...part 6...


oouuhh..ghope-ghope nye..
dah kali ke-6 n3 ain bout jlan2 eak..
hahahahha...
shuke tanat ke ain gi jlan2..
ain bkn slalo jlan2 gi mkn angin..
jlan2 jmpe sdare jer..
knduri sane..knduri sini..
pastu ain plak jdi photographer..
sdare ain pon dah lali nan prangai ain..
"ain..amek gmbr..amek gmbr.."
nsib baik la amai owg..
klo ta..kat syitu jgak aku lepuk ko Aren..
kui3..

okeyh2..back to the topic..
niyh sesaje jew nk mengadew-ngadew letak pics sndri..


so..smlm bjo ain wrne ijo..
green in kolor gitu..
umm..betolak dri umah pkul 11.00..
smpi sne pkul 12.30..
nme tmpt nye ain lope ar..
pngantin dtg pkul 1.05..
lpaz azan zohor..


niyh bukti ain nan pngantin..
ouuhh..lopa nk bgtaw nme pngantin niyh..
umm..ape eak nme nye..ain ta igt..huhu
tpi ain pggl MakAyu..
dye swoh pggl cmtu..pggl jela..

niyh tentera2 berbaris..
tema prkhwinan aritu adlh bout tentera..
MakAyu sdang ke posisi sbena..


niyh owg dpan skali..
tiop pe bnde nta..
ain lopa la..
tpi menarik..
lain dri yg lain..
sdap plak muzik nye..
slalo kat luar ngare kne pkai skirt en..
huhuhuhuhu
takan la meke nk pkai skirt..
maloo la..kite owg melayu..

niyh MakAyu ngan suami nye, Kapten nta b. osman..
kah7..
ain igt nme bapak dye jer..huhu


mse meke ngah wat aksi meke nan pedang tuh..
ain tkot2 gak..kalo2 pedang tuh tercmpak..
huhuhhuhu...
pedang tuh tajam ke hah..??
bunyi nye mcm tajam sgt jer..
takot giler ain..

pngantin ats pelamin..
chantek tak pelamin nye..
sesuai nan bju ain kan kan kan..
hahahhahahhaha


tentera nye jdi jaga plak kat syitu..
eceeh..taw la 'Raja Sehari'..
nk berjaga-jaga jgak..


nk ptong kek pon kne wat persembahan pedang agi..
main ketuk2 plak tu..tpi nice ar..
ta pena di buat owg..
tyme kawin2 niyh de tentera wat persembahan..
kowg pena jmpe..??
tade kan..?? niyh la besh nye.. istimewa skit..


niyh tibe la mse nye..
Makan Beradap..
ain ta mkan..
sbb ain dtg awl..
ain da pelahap dlu..
kih7..

then..ain nan fmily blek awl..
kne gi jgn my maktok..
kat k.slgr la..kat ane agi..

eerrgghh..geram nye la..
busyan giler kat syitu..
tade bnde nk wat..
internet tade..game tade..tgk tv jer..
astro mang astro..tpi amek pkge lain..
ta sme nan pkge kat umah..
cite yg ain idam-idam kn pown ta dpt tgk..
smpi pkol 8.30 mlm bawu blek..
tape la..tjuan sbena tok jge maktok..
umm..ito jela cite ain smalam..
yg da mghilang seharian..

::: THE END :::

0 ulasan: