BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Rabu, 17 Disember 2008

berinai..??


aik..ain berinai..??
nk kawen ke..??

eyh..shuke2 je..
ne de nk kawen..
klo owg kawen dye pkai peno la..
ain pkai kat kuku je..
npe ain nk berinai..??
sbb klo nk wrne kn kuku ngn wrne lain kn dose..
so ain wrne kn kuku ngan inai..
huhuhuhhuhu
eyh..bkn zaty sowg je pkai inai la..
ain pown pkai inai..
hehhehehehehe
niyh bkn calang2 inai ye..
niyh inai Mekkah pnye..
naik kpal tebang lg tuh..
ayh ain beli kn..huhu
tpi inai kat kaki ain lg pekat..
tataw lak knape jdi cmtu eak..
nyway kuku ku berwrne..
waaaaaaaaaaaahhh..
bile ain pkai inai..??
da lme da..
yela busyan tade wat pape en..
ain pkai la inai..

n3 kali niyh cme nk bgtaw tntg ain pkai inai je..
hahahhahahahahaha
but..olweyz tros mmbce blog ain okeyh..

0 ulasan: