BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 16 Disember 2008

sick..??


cyian teddy bear tuh..
knape cyian kat teddy bear..
cyian la kat ain..
mlm niyh ain rse ta syihat..
pnaz2 skit..pening2..tired jgak..
nta mngape ain pown tataw la..

kucing niyh mcm ain en..
terbaring atas katil jerk..
keletihan pown ade..
kepenatan pown ade..
lemah pown ade..
huhuhuhu


tpi kan..ain tanak la jdi mcm niyh..
niyh bkan skit , demam or what..
niyh kes lpaz x-cden niyh..
pape pown..kat luar sne..
pandu la krete ngan slamat..
bdak remaje zman skank..
jgn la mrempit ye..

juz telling you that..
huhuhuhuhu

0 ulasan: