BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 16 Disember 2008

Nak PreSeNt Tak...???


umm..cpe nk adiah dri ain..
huhuhuhu..
klo nk adiah dri ain..
meyh la..bce blog ain..
dan bce la soalan2 yg bkal tertera..
teka-teki yg bkal ain soal kn..
ain ta main2..
ain bkal bg adiah..
ikut syarat2 tertentu..
serius aw..
huhuhuhuhu
look and see..

syarat-syarat=
::jwapan hndak lah tepat dgn soalan::
::jwapan tiada loyar buruk::
::penipuan tidak akn ditrime::


bgaimne nk bgtaw jwapan??
sila cmmt ain..huhu

di sertai dgn berikut=
::No soalan::
::jwapan::
::no fon::
::emel::
::lengkap kn slogan "sye nk menang krane" (tdak lebih 10 p.p.)::


hnye yg di trime shaje akn menang..
sile tros mmbce blog ain..

2 ulasan:

Zati Tarhizi berkata...

ain..
ain..
adiah ak kan tue??
kn??

Ain Izzatti berkata...

nityh adiah yg jwab teka teki jela..

adiah ko lain daa..

huhuhuhu..

ko kne bg aku pnjm sepi dlu

bawu aku bg adiah..

kih7..