BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Isnin, 15 Disember 2008

FoReVeR SiNgLe...iS SiMpLe...


forever ain single..mang simple..huhu
knape ta pcaye..?
ta pcaye suda..bkn ain pkse kowg pown..
ain da ta larat nk lyan da..
ain ta nak skit kn ati seowg ibu yg telah lahir kn ain..
bile2 ain pkir blek..ain niyh degil..
huhuhuhuhu
ito la yg ain pkir..
bio la raja mnjdi yg trakhir..
yg lain tu cme laluan smate-mte..
ahakz..
ain tataw nk kte pe agi..
ain bkan slalo kuar umah gi jlan2 like other people out there..
ain is ain..staying at home..lonelyness..


wlo ain lonely bgai mne pown..
ain tetap ceria..takan nk cdiyh memanjang kowt..
huhuhuhuhuhu
di temani ngan owg2 di sekeliling..

0 ulasan: