BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 2 Disember 2008

jLaN-jLaN... part 1


jlan-jlan gi ane..??
ain gi kenduri kawin kat Lembah Azwen Resort..
spe yg kawin....kakak sdare ain ler..
mule-mule akad nikah la an...
umm..niyh ha meke..

niyh mse akad nikah...
antare...
Nur Naema Ayob
dengan
Muhd. Dharma Hakim

chantek and encem an..??
sesuai..bgai pinang di belah due..
huhuhuhuhuhu


niyh hantaran lelaki kpd pompan..
manyak an..an..an..
besh gile hantaran nye..
plng besh and chantek..
ain shuke jam pgn dye..lawa gile..

niyh hantaran pompan kpd laki..
yg besh coklat dye..hehe..
nk je amik but ta leyh an..

niyh laki nye..
sje je letak gmbr niyh..
tu yg pkai bju ijo tu ain la..
hehehehhehe..
rjin lak ain pgang bnge mngge..

perkahwinan berlangsung sudaa~
meke suda kawin..
huhu..
hope kekal ke ank cucu..
amin..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ain3! iz shukew hantaran laki kpd pompoan! sgt lawo! tataw r nape! hahahahaha!

Ain Izzatti berkata...

sbb iz shukew wrne pink an..
ain tawu la..
hai iz..lme x chatink..

Ishak_91 berkata...

wah2... bkn maen ag die bejalan2.. sampai berepisod lagi tu..
baru sampai penang da ber jela2.. kalo sampai australia alamat berpage2 la.. hehehehe...
jgn mare dik.. =P