BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 2 Disember 2008

persamaan ktike prkahwinan...


ktike bosyan..ahh..lupe kn je ar..
umm..ape yg sme..??
ain niyh an jdi camera woman..
so buzy dok amek gmbo jela..
kbetulan mse kedua-due perkahwinan berlngsung..
kedua-dua gmbo yg ain snap..
gmbo meke berpaling..
cam owg gado..huhuhu
ain bkn nk doa kn or what eak..
kbetulan..dah kbetulan nk wt cmne an..


huh..marah la tuh..
kak emma ngan abg dharma..
jgn la gad0..hehehehhe


hah..kak fara mara ke..??
hehehehe...

see..kbetulan an..da kbetulan tetap kbetulan..huhu

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wedding memanjang! hahaha!

asew ta sabo lak nk kawen..

wakakakakakakaka! c(=