BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 7 Disember 2008

ke Hutan lgi...??


ayah slalo swoh ain itot ke utan...
ain gi sne bkn wat pe pown..
dok tido smbil tgk ayh ngan ibu meluaskn kwasan..
dan skrng..kwsan dah luas..
alhamdulillah..tayah pegi utan agi en..
asyk sdekah darah kat nyamuk je..
da kurus betambah kurus ain di wat nye..eerrgghh..
bkan ain ta shuke msok utan..
first mmg exited ar en..besh gile..
but..if everyday..OMG..no..no..no..
bintik sne..bintik syini..
klo ta cye..ain tempek gmbo niyh...
ha..tgk ar pe da jdi..kes pegi utan..

*if u ta nmpk pkai cemin mte k*
pe la..tkan la pics niyh..


umm..cyian ain..kaki ku berbintik...
aaahhh...tidak..ain ta shuke..
but skank da kurng da..alhamdulillah..
huhuhuhuhu
lpaz niyh ain tamo gi utan ain..
kcuali if ain jdi Fasilitator...
waaaaaaaaahhh...
ta sabo lak nk tggu ayh bkak kem niyh..
umm..spe nk join...msih smpat lg tok daftar ye..
bgtaw ain ngan cepat...
TerHaD

0 ulasan: