BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 12 Disember 2008

damn....!!

erh..aku ase nk bunuh dye ar..
tataw la npe ain jdi mcm niyh kn..
Rasa Macam Nak Mati..Tak Boleh Kawal Perasaan Lagi..
klo dpt dye..blasah abes..huh..

tlong la..tlong..pisahkan ain dri prkare niyh..
ain keliru..giler..sengal..tencen..sume ar..


0 ulasan: