BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 12 Disember 2008

ape ko tak puas hati....??

Faiz...!! Faiz Zakaria...!!
ape yg ko tak puas ati ngan aku..?
lantak aku ar ape aku nk wat..
shuke ati aku la.. what i care..?
yg ko nk ungkit cite lme pehal..
tu slah ko jgak en..
ko yg ckp cndiri..
"aku cme berlakon je ngan ko,Ain"
weyh...Faiz..klo ko ase bnci sgt ngan aku..
juz away from me..
if ko ase ko da kne blaz dendam ngan aku..
dan ko ta nak agi..
juz shut up ur mouth..
do ur way..i do my way..
bg aku..ko la yg pling kejam yg pena aku jmpe..
cbena aku mlaz nk ungkit kisah silam yg nta pape nta..
but ko ungkit smpi tersntuh prasaan..
tu yg wat aku lain mcm ar..
weiyh..ko jgn nk memainkn ati dan prasaan owg la..
klo ikot kn ati..aku nk je ckp..
"aku tak knal ko iz"
but..
aku kesian ngan ko..haha
*leyh lak aku kcyian en..peliik..*
da la..aku mlaz nk ckp byk..

0 ulasan: