BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 7 Disember 2008

bengang syial....

ta taw la knape ain ase bengang sgt..
ain ase marah..emo la..
dowh..klo bkn sbb abg is nasihat..
tade mkne nye ain sabo..
klo msih ta knal ain..ain pedendam..
sowg da kne..kcyian jga bile di pkir..
owg len yg ain marah...owg len yg kne..sowi r..
but..sowg lg..muncul dgn mmbuat ati ain membuak kemarahan..
sbb pe..? lu pkir la sndri..
ain ase nk ...eeee...tape..ain msih leyh sabo..
but..
if that hapen again..
sowi la..tade maap ar..


nmpk niyh muke ain marah..??
klo ta nmpk suda..
mkne nye korg tgh tggu ajal..
huhuhuhu

2 ulasan:

ahmad suhaib berkata...

fasobrun jamill...

pwincess AJA berkata...

sabar itu separuh drpd iman,
jgn dendam2 ea dik.
=))