BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Sabtu, 20 Disember 2008

PMR...igt lah anda....

PMR

bkn ain swoh igt tok study nk amek PMR plak..
mksd ain result PMR..
knape ain bawu update ari niyh..?
sbb ari niyh tarikh 20 ari bulan..
result PMR akn kuar tidak lme lgi..
5 ari agi..6..7..??
kite tataw..tggu jela..
menanti dgn peno kesabaran..
serta ketakutan..

ain hope sgt result ain okeyh..
cemerlang..klo bleyh next year ain nk mcok asrama...
ain nyesal mse fom 1 ta mcok asrama..
ain jdi tade disiplin lgsg en..huhu

plng penting Math ain insyaALLAH skor 'A'..

n3 kali niyh adlh utk memberitahu kowg..
bhawe tarikh pngambilan kputusan tidak lbih dri 9 ari lgi..
awl ataw lmbt kite tataw..
byk2 bedoa..memohon..
cuak ade..seram ade..takot pon ade..
cuak + seram + takot = relax je ar..
ito je bg ain yg leyh wat ain epy..
kah7...

Good Luck For You Guyz..
hope get the good result..

0 ulasan: