BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Ahad, 28 Disember 2008

today.....

arini ari yg plng busyan la..
n3 arini pon tataw nk cite psal ape agi..
hahahhahahaha
ain arini itot ayh..
dan tgk tv jer..
busyan lar..
sbena nye dlm ati tu resah dan gelisah jer..
cuak ade...takot ade..
lgi shari je nk amek result da..
eerrgghh...

0 ulasan: