BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Rabu, 17 Disember 2008

sCiEnTiSt...??

adkah cite2 ain nk jdi saintis..??
owh tidak..tidak sme skali..
susa tu nk jdi saintis..
cite2 ain nk jdi seowg gru yg pkar dlm MATH..
my favorite subjek tuh..huhu

so pe kne mngena ngan tajok "scientist" tuh..
ha..kowg nk tawu..ain de bnde niyh..
ain shuke sgt gne if ain busyan la..
bnde niyh mhal jgak parent beli kn..
time besday ain..mse drjh 6 kowt..

bnde niyh tok kite tgk bnde2 kcik mnjdi lebih besha..
bnde niyh kire microskop..
tpi sbb dye bkn original unye..
micro fun la..huhuhu
wlo pown bkn original tpi tetap leyh gne..
mhal ooo..

niyh la brang2 nye..
tpi de yg ilang..
spe ilang kn..??
adik ain la..isyh..isyh..nkal..

klo ta cye..mai la tgk kat umah ain..
kite explore bnde niyh sme2..
geli jgak bile tgk bnde kcik2..
huhuhuhuhuhuhuu

pe tuh nme nye..??
microorganism


0 ulasan: