BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Sabtu, 20 Disember 2008

knape ngan ain...??

sjak kcik smpi ke bsar owg ejek ain...
ain ito..ain ini..
di pggl ain memacam prkataan..
air..angin..
di sbab kn hmpr sme ngan sbutan nme ain..
tapela..tu mse kcik agi..
ain trime jela..
ain ta ejek owg blek..
tpi kngkdang mara la blek en..

ble msok skolah rendah..
buzy body..
ito la yg Naim pekik kn kat klaz..
maloo pon ade..
bkn skali..everyday..
tpi..ain bio je..
bio la owg nk ejek pown..

umm..niyh nta la ejek ke tidak..
tataw la..tpi yg psti bg ain..
tu ta ptot di pggl..
::LeMbAgA HiTaM::
adkh ain hitam..?

ito kngkdang je yg owg cbut..
yg kerap kali ain di ejek..
kurus kering..
kayu..
lidi..

yela ain tawu ain niyh kurus melidi..
wlo ain mkan byk skali pon..
tetap mcm tuh ajeh..
owg slalo ckp..
"ain melantak byk tpi ta gemok2 gak"
tu slalo kat skolah la tawan2 ain col ain cmtuh..

umm..tpi ain tetap syukur dgn ape yg Allah berikan..
ain tawu ain mcm niyh..
ain mcm niyh mybe someday dpt hikmah nye ne taw en..

niyh dasyat ar...
pe kne mngena ngan pics niyh..?
ade ke Ain Khamis..kawan ain..
pggl ain.."tengkorak idop"
niyh melampo la niyh..
ape niyh pggl ain smpi mcm tuh skali..
adoyyai..tape..walo mara..
tetap sabo..sabo sbhagian dri iman..

ain still ain..
dri dlu smpi skank..
no changes okeyh..


1 ulasan:

aDiB...ThaTs mY NaMe... berkata...

hahaha
setuju tengkorak hidop..