BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Selasa, 16 Disember 2008

mimpi.....cdiyh aw.....

mlm tdi ain mimpi aw..
mimpi ape eak..haha

pehal lak ain letak gelang ain kat syini..huhu
mimpi ain..nk taw ke..huhu..
dlm mimpi ain tuh..
gelang niyh telah jatoh dlm bkaz yg penoh ngan cecair berasid..
ain tgk gelang tuh hancus mcm tuh je..
eerrgghh..cdiyh aw..niyh la gelang yg plng ain cAyUnK aw..

huhu..sbena nye update pgi2 niyh bout' mimpi ain je..
ain tawu ito skadar mimpi..
mgkin jdi knyataan..mgkin jga sbalik nye..

umm..kowg de tnye tak..knape urup " I " de kat gelang tuh..
" I " tu adalah Izzatti..nme ain..
kat rantai urup " A "..hehe

k la..de pape cmmt la update pgi2 niyh..

0 ulasan: