BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Isnin, 15 Disember 2008

keliru...

nta la..ain keliru jer..huhu
sowi ats sume bhase2 ain yg agk kuang bgoz tuh..
Faiz JamiL ngan Faiz Zakariah..
cmne ain nk beza kn kowg eak..
hahahhaha
sowg faez..sowg faiz..suda la eak..
dua2 faiz..ain mnx maap..
main nme bpak2 lak..
and..
mybe de wt slah ke..
kui3
tataw la npe ngan ain ari niyh..

ain ase nk demam..
k la..tu je yg mampu ain taip..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ape kes?

aphal niyh name iz ade!??

sepak nak?

nak banding-bandingkan owang plak!

pahal? ta pawas aty ke nan iz?

niyh entri nak kutok iz ke?

nak ckap iz blurr? ke hape?

Ain Izzatti berkata...

relax la..

ain sbena nye nk mnx maap

kat faiz agi satu..huhu..

iz mawah eak..jgn mawah..

zaty kte kn jgn emo..ehek..

bkn entri niyh ain nk kutuk iz la..

iz niyh slah fham polak..sowi..