BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
kata kata ::
kehidupan ku ini tidak seindah yg anda sangka...
penderitaan, keperitan, kesedihan, kepiluan, kesakitan, kekecewaan,
tidak pernah berada jauh dari ku...
andai kata anda belum mengenali diriku sebenar,
jangan mudah kau membuat persepsi sendiri...

sukar utk saya memaafkan org yg telah memburuk buruk kn saya.
terutama apabila mentaburi fitnah pda saya.
tetapi, saya tak terlalu kejam. saya maafkan org yg meminta maaf.
saya ingat apa yg telah anda lakukan pda saya. dendam sampai matii.
.i am so emotinal.

Jumaat, 26 Disember 2008

Dimana Bukti Nya...?!

Ku mohon kemaafan dari mu

Ku telah buat diri mu terluka

Ku tiada jalan lain selain

Ku memendamkan perasaan ku

Memang aku melakukan kesilapan

Aku meminta kita memutuskan hubungan

Tetapi kau telah buat ku gelisah

Kerana kau sentiasa tidak ceria

Bila ku menyesalkan dengan diriku

Kau mencari haluan lain

Kau ungkap kan kata-kata yang

Tidak pernah terlintas di fikiran ku

Tidak sangka kau sanggup melakukannya

Itu sudah pilihan mu

Aku hanya terima

Dengan keadaan memaksa

Hari demi hari berlalu

Kau pula yang rasa bersalah

Hendak mohon maaf pada diriku

Kau tidak melakukan kesalahan

Ah.. Apa aku pedulik

Aku tidak kisah

Apa keputusan yang kau lakukan pun

Aku tidak ambil tahu

Yang kau patut tahu

Kau sudah terlambat

Kau sudah terlewat

Kau sudah ketinggalan

Selepas ku dengar kata ‘tak nak’

Aku terus mengambil keputusan

Untuk menjauhkan diriku dari mu

Bukan ku suka untuk tinggalkan

Sekolah ini juga lah tempat ku

Menerima ilmu, menerima pengajaran

Mendapat pengetahuan,

Mengenali kawan-kawan ku

Tetapi …,

Aku terpaksa tinggalkan nya

Bukan dengan kehendak ku

Aku Cuma nak menghilang kan

Kebingungan, kepahitan,

Keseksaan dan kegelapan

Yang hadir pada diri ku

Sebenarnya, begitu sukar

Untuk melupakan dirimu

Untuk melepaskan dirimu

Untuk meninggalkan dirimu

Kerna aku tahu

Aku masih sayang kan dirimu

Aku masih cinta kan dirimu

Aku masih menyukai dirimu

Tetapi, hati ku sangat luka

Yang tidak boleh di ubati

Rasa sangat kecewa

Rasa sangat sakit

Sakit di tangan boleh diubati

Sakit dihati tiada siapa yang

Boleh mengubatinya

Jika kau ingin aku kembali

Hanya tinggal satu jalan

Yang mungkin boleh ceria kan ku

Iaitu tunjukkan aku bukti yang kukuh

**PERHATIAN**
*puisi ini hak milik Ain Izzatti.. tiada copy paste..dan..tidak dibenarkan copy paste..HARAP MAKLOM..*

0 ulasan: